خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

هر آنچه که باید در رابطه با ساقدوش عروسی بدانید

یکی از آداب و رسوم تشریفات عروسی که به زیباتر شدن عروسی‌ها کمک می‌کند و جلوه‌ای زیبا به مراسم شما می‌بخشد، حضور ساقدوش‌ عروسی در مراسم می‌باشد. ساقدوش‌ عروسی از صمیمی‌ترین بستگان و دوستان عروس و داماد هستند که در تشریفات عروسی پیش از جشن عروسی به کمک شما خواهند آمد و به شما در برگزاری هرچه بهتر مراسمتان کمک خواهند کرد. در این مطلب همراه ما باشید تا ضروری‌ترین نکات را در رابطه با انتخاب ساقدوش‌ها و کارهایی که می‌توانند برای بهتر شدن مراسم شما در تشریفات عروسی انجام دهند با هم مرور کنیم.

ساقدوش‌های عروسی را بر چه اساسی انتخاب کنیم؟


ساقدوش‌های عروسی به همراهان و دوستان عروس و داماد گفته می‌شود که معمولا لباس‌های یک شکل و یک رنگ به تن می‌کنند و در تمام طول مراسم عروسی و تشریفات عروسی به همراه عروس و داماد هستند. در فرهنگ اروپایی و غربی حضور ساقدوش‌ها پیشینه‌ای طولانی دارد اما در ایران برای اولین بار آذری زبان‌های کشورمان از برادران داماد با عنوان شاه باله یا ساگدوش که همان ساقدوش است، استفاده کردند که از پس گرفتن عروس توسط خانواده‌اش جلوگیری کنند. حضور ساقدوش‌ها در عروسی شما و تشریفات عروسی برای آرامش خاطرتان نقش پررنگی را ایفا می‌کند. پس بهتر است که با ساقدوش‌هایتان احساس راحتی داشته باشید؛ آن‌ها باید از نزدیک‌ترین افراد شما باشند که با سلیقه شما آشنا بوده و با کمک‌های خود بار بزرگی را در تشریفات عروسی از دوش شما بردارند.


وظایف ساقدوش ها در تشریفات عروسی قبل از مراسم


ساقدوش عروسی شما پیش از آغاز مراسم و در تشریفات عروسی وظایف بسیار زیاد و البته مهمی را می‌تواند عهده دار شود تا در کاهش میزان استرس و اضطراب شما تأثیر به سزایی داشته باشد. ساقدوش عروسی می‌تواند به شما در نوشتن چک لیست تمام کارهایی که باید در تشریفات عروسی انجام دهید، کمک کند و اگر خودش قبلا ازدواج کرده یا ساقدوش شخص دیگری هم بوده باشد می‌تواند تجربیات زیادی را برای بهتر انجام شدن کارها به شما انتقال دهد. ساقدوش‌های عروسی می‌توانند در نوشتن کارت‌های عروسی شما و پخش کردن آن‌ها به شما کمک کنند و همواره در تمامی مراحل نظر و سلیقه شما را نیز به یاد دارند و شما مطمین خواهید بود که همه چیز در تشریفات عروسی شما بر اساس سلیقه تان پیش خواهد رفت.

ساقدوش‌های داماد در مراسم عروسی


در فرهنگ غربی وظایفی که ساقدوش‌های داماد بر عهده دارند بسیار مهم است و شاه باله‌ها نقشی مهم و اساسی را در هر چه بهتر برگزار شدن تشریفات عروسی شما دارند. ساقدوش شما باید صبح زود به همراه چک لیستی از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید، در تمام طول روز در کنار شما باشد. او باید همراهی‌های لازم را با گروه فیلمبرداری انجام دهد تا خاطره‌ای که از مراسمتان به جای می‌ماند بی عیب و نقص باشد. همینطور هماهنگی‌های لازم را با سایر ساقدوش‌ها انجام دهد و با روی خوش و لبخند از مهمانان شما در باغ عروسی یا تالار پذیرایی کند. یک ساقدوش خوب به شادتر شدن جشن شما کمک می کند و در تمام لحظه‌های مراسم در کنار شما است تا مراسمتان را هر چه راحت‌تر برگزار کنید.

ساقدوش عروسی -تشریفات الهه ناز
ساقدوش‌های عروس در مراسم


مراسم و تشریفات عروسی یکی از خاص‌ترین مراسم‌هاییست که هر فرد در زندگی خود برگزار می‌کند. در این مراسم ساقدوش عروس برای خانم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که ساقدوش شما می‌تواند در انتخاب تمامی آیتم‌های لباستان، تزیینات سالن و سفره عقد، نوشتن لیست مهمان‌ها، کسانی که باید با آن‌ها عکس بگیرید و یادآوری تمامی مواردی که ممکن است در طول مراسم عروسی آن‌ها را فراموش کنید، به شما کمک کند و در تمام مراسم با کنار شما بودن به شما قوت قلب ببخشد و در شادتر شدن مراسم شما همکاری‌های لازم را داشته باشد تا شما با خیالی آسوده از مراسم خود لذت ببرید.

ساقدوش عروسی -تشریفات الهه ناز
لباس ساقدوش عروسی در مراسم


شما به‌عنوان برگزارکننده مراسم باید لباس ساقدوش عروسی‌تان را تهیه کنید. اگر از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستید می‌توانید برای ساقدوش‌های عروس و ساقدوش‌های داماد لباس‌ها را به خیاط سفارش دهید یا آماده لباس‌ها را تهیه کنید. اما اگر قصد ندارید هزینه زیادی را برای ساقدوش عروسی خودتان بپردازید، می‌توانید از ساقدوش‌ها بخواهید که لباس‌های یک رنگ بپوشند و از سایر مهمان‌ها بخواهید که لباس‌هایی به آن رنگ نپوشند تا ساقدوش‌های شما در مجلس بدرخشند. در نهایت مراسم عروسی شما یکی از به یادماندنی‌ترین شب‌های عروسی شماست و می‌توانید با ابتکارات خودتان و دوستانتان و کم‌ترین هزینه، این مراسم را برگزار کنید و از هر لحظه ی آن در کنار ساقدوش عروسی خودتان لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.