خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

برگزاری همایش و سمینار

در کنار برگزاری تشریفات عروسی، مجموعه تشریفاتی الهه ناز خدمات برگزاری همایش و سمینار را هم ارائه می کند.

در صورتی که تمایل دارید از خدمات مجالس و تشریفات الهه ناز جهت برگزاری همایش و سمینار استفاده کنید، تیم مجرب الهه ناز  آماده برگزاری سمینار و همایش مراسم های شماست. از قبیل:

-قرارهای کاری به صورت VIP در لوکس ترین نقاط تهران به صورت:

-پذیرایی صبحانه، Break ، ناهار همراه با سرویس کامل تشریفات مجالس

-پذیرایی عصرانه، Break ، شام همراه با سرویس کامل تشریفات مجالس

-برگزاری همایش و سمینار های معرفی محصول

-افتتاحیه های متفاوت و خاص

-جشن های مناسبتی خانوادگی تا ظرفیت 400 نفر

-جشن های ارگانی در سالن های مخصوص و VIP تا ظرفیت 5000 نفر

-برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی به همراه برنامه ریزی و اجرای خدمات جانبی سمینار

 

 جهت اطلاعات بیشتر لطفا به سایت مراجعه بفرمایید.

 

http://www.tashrifatelahenaz.com/

تشریفات عروسی

امروزه با حساس شدن برگزاری این مراسم و اهمیت ارائه هر چه بهتر خدمات مجالس رسمی و مهمانی ها ، باید به نکات مهمی توجه کرد، که در اینجا تعدادی از این موارد جهت آشنایی شما عزیزان و همچنین برگزاری یک مراسم زیبا و آبرومند تشریفات عروسی آورده ایم:

 

- انتخاب باغ یا تالار

- طراحی و چیدمان مناسب (شامل: گل آرایی مناسب، طراحی مناسب سالن یا محیط باغ)

- پذیرایی مناسب (کیفیت غذاها، نوشیدنی ها، دسر و ...)

- انتخاب جایگاه مناسب برای عروس و داماد

- وجود مکان هایی چون سفره خانه و چای خانه جهت رفاه هر چه بیشتر مهمانها

- در صورت امکان داشتن یونیفرم رسمی توسط پرسنل برگزاری

- استفاده از میز، صندلی و ظروف مناسب عروسی

- تزئین مناسب سفره عقد

- تهویه مطبوع هوا (در صورت برگزاری مراسم در مکان های بسته)

- استفاده از خدمات جانبی جهت هر چه جذاب تر شدن و هیجان انگیز تر شدن

 (مانند: استفاده از مه مصنوعی، آتش بازی، بارش گل بر سر عروس و داماد هنگام ورود و...)

- انتخاب مناسب گروه موزیک

- فیلمبرداری و عکاسی حرفه ای از عروس و داماد و مجلس عروسی

 

کیترینگ یا کترینگ چیست

کیترینگ Catering ) یا کترینگ به صنعت آماده‌سازی، طبخ غذا و نوشیدنی در یک محل و سرو آن در محلی دیگر گفته می‌شود. کترینگ انواع مختلفی دارد از جمله: کترینگ هواپیمایی،کترینگ قطار،کترینگ بیمارستانی و کترینگ هتلی و کترینگ عروسی از انواع کترینگ هستند. امروزه کیترینگ یکی از بخش های مهم خدمات مجالس است.

 ممکن است که این سوال در ذهن خواننده پیش آید چرا جهت معرفی کترینگ از واژه های صنعت آماده سازی و طبخ استفاده می شود؟ مگر در هتل، رستوران و یا مکان های مشابه چه عملیاتی انجام می شود که از این مراحل پذیرایی بعنوان صنعت نام برده می شود؟

 

اما پاسخ ما اینست: پس از رشد علم و تکنولوژِی که ظرف نیم قرن اخیر در جهان رخ داد و دنیا را در جهت تولید و ایجاد مشاغل مختلف دگرگون کرده و با توجه به طراحی و ساخت تجهیزات و دستگاههای جدید مختلف که سرعت تولید را در جهان چند برابر کرده است و از طرفی مهم بودن و حساسیت زمان در مراسم و تشریفات عروسی، نامزدی، جشن های تولد امروزی نگاه دقیق به نوع فعالیت بخش تشریفات و کترینگ در دنیا که در اصل وظیفه اش ایجاد آسایش و راحتی هر چه بیشتر برای میهمانان  بوده که سرعت تولید را در جهان چندین برابر کرده و با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات جدید جهت بالا بردن بهره وری و ایجاد و ارائه خدمات بهینه و ارائه خدمات خوب با تجهیزات مناسب،از این رشته به نام صنعت نام برده می شود.

 

به زبان ساده تر میتوان چنین بیان نمود:به دلیل استفاده از تکنولوژیهای صنعتی روز جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به میهمانان کلمه صنعت در کنار نام این دو رشته خدمات رفاهی قرار گرفت و به همین دلیل از آنها به عنوان صنعت کترینگ نام برده میشود.

 

 

17 نکته بسیار مهم در انتخاب باغ و تالار عروسی:

چند نکته بسیار ضروری در انتخاب باغ و تالار پذیرایی جهت تشریفات عروسی:

همانطور که می دانید امروزه برگزاری هر چه بهتر تشریفات عروسی برای زوج های جوان، خانواده ها و دوستانشان اهمیت زیادی دارد

لذا در اینجا جهت استفاده هر چه بهتر از خدمات مجالس عروسی و برگزاری این مراسم چند نکته مهم را آورده ایم

1- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنیددر غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تاناز عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.
2- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک 
دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای تشریفات عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

3- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد.
موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند، سالخورده ها و کسانیکه وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.

4- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید، مکان عروسی تان را انتخاب کنید.
گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و ... دویست نفر است ولی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود.زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا

مشکل پیش نمی آید بلکه سیستم تهویه ی هوا، رختکن و گاهی اوقات میز شام

و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد.


5- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند،

 یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان،

 جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.


6- در انتخاب مکان عروسی به نظافت و بهداشت سرویس غذا خوری، رومیزی ها،راحت بودن صندلی ها،سرویس های بهداشتی،رختکن و حتی کف سالن توجه کنید

تا مطمئن شوید که میهمانان تان سخت نخواهد گذشت و چیزی برای دل مشغولی

شما هم وجود نداشته باشد.


7 -اگر خانه ی پدر و مادر و یا یکی از اقوام تان جای کافی برای برگزاری مراسم وجود دارد،

بخصوص اگر خانه ای باشد که در آن بزرگ شده اید یا خاطره ای دارید بهتر است 

مراسم تان را آنجا برگزار کنید.


8- بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تاناجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید. می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا از اشخاص شوخ طبعی که می توانندیک برنامه ی شاد تدارک ببینند دعوت به عمل آورید یا بایک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

9- وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای 
تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین طبع های گوناگون دارندغذا سفارش دهیدسعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم مثل انواع کباب استفاده کنید که معمولا با اکثر مزاج ها سازگاری دارد.
10- معمولا گرم سرو کردن غذا موضوع بسیار مهم و سختی می باشد که باید بسیار به آن 
توجه نماییداگر قصد دارید مراسم تان را در باغ برگزار کنید بهتر است قبل از مراسم مکان عروسی را به سرآشپز و یا مسئول سرو غذا نشان دهید تا اگر جای خاصی برای گرم کردن غذا لازم دارند پیش بینی کنند.

 توجه داشته باشید که اگر غذا سرد سرو شود تمام زحمات عروس و داماد و آشپز

 هدر خواهد رفت.


11- اگر در فصل گرما ازدواج می کنید حتما برای پذیرایی از میهمانان تان در چند طعم متفاوت آبمیوه سفارش دهید تا جواب گوی سلیقه های متفاوت میهمانان باشید. اگر هم جشن عروسی تان در فصل سرماست،شیرکاکائوی داغ، چای یا نسکافه بهترین انتخاب هستند.


12-
در بیشتر تالارها و یا هتل ها مسئولیت خریدن میوه و شیرینی به عهده ی عروس و داماد

 است که البته چون خودتان مشغله دارید، باید از یکی از اعضای خانواده تان تقاضا کنید

 که این مسوولیت را بر عهده بگیرند و تا صبح روز عروسی میو ه ها را برای شست و شو و 

شیرینی ها را نیز تا ظهر به مکان عروسی تحویل دهد.

 

13- در صورتی که مراسم تان را می خواهید در باغ برگزار کنید قبل از کرایه ی آن به فکر

 تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید. به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه

 و یا کنتور باغ تان طوری باشدکه بتوانید هم چرغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید

 و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و ... مشکلی پیش نیاید.

 ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره موتور برق باشید.

 

14- تنها چیزی که برای شام از نظر میهمانان مهم است کیفیت غذای مراسم است 

و کمیت و تنوع غذا زیاد اهمیت ندارد. ضمنا بهتر است برای دسر نیز زیاد هزینه نکنید

 زیرا هیچ دسری بهتر از کیک عروسی نخواهد بود.


15-
تنها چیزی که می تواند میهمانان را برای چند ساعت سرگرم کند موزیک است

 پس پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب گروه موسیقی یا گروه های سرگرمی

 وقت بگذارید و هزینه کنید.


 16-
تزئینات داخل مکان عروسی اعم از گل آرایی و سرویس رومیزی ها و صندلی ها

 بهتر است با رنگ دسته گل عروس هارمونی داشته باشد.

مثلا اگر دسته گل عروس گل های رز قرمز دارد در گل آرایی مراسم نیز 

از این گل استفاده کنید و بهتر است رنگ سرویس رومیزی ها نیز به رنگ قرمز باشد.


 17-
در بعضی از کشور ها میزهای عروسی رزرو می شوند. بدین صورت که مدیر برنامه

 عروسی لیستی از میهمانان را گرفته و اسامی آن ها را به کمک عروس و داماد افرادی

 را که با هم دوست هستند و یا افراد مجرد و یا خانواده وار دسته بندی می کنند و نام آن ها

 را روی کارت هایی نوشته شده و روی میزها گذاشته می شود تا میهمانان بتوانند جای خود

 را پیدا کنند. این روش از جهاتی دیگر نیز کاربرد دارد مثلا آن که شما از این طریق می توانید 

میزهای نزدیک به خودتان را برای اقوام درجه ی یک رزرو کنید تا بدین ترتیب به آنها دسترسی 

راحت تری داشته باشید. این کارت ها جنبه ی تزئینی دارند و به شکل ها و رنگ های مختلف 

می توان آن ها را تهیه کرد تا به مراسم رنگ و لعاب بیشتری بدهد

می توانید این کارت ها را نیز با رنگ تزئینات دیگر سالن هماهنگ کنید که زیبایی 

بیشتری داشته باشد.