خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

خدمات و تشریفات خاص عروسی

تشریفات مجالس معمولاً در حالت کلی یک چارچوب خاصی دارد اما افراد بسته به مبلغی که می خواهند خرج کنند بعضی از تشریفات مجالس را حذف می کنند و بعضی ها نیز به این تشریفات می افزایند. 

تشریفات مجالس عروسی شامل چه مواردی است؟

معمولاً برای تشریفات مجالس عروسی موسسه هایی وجود دارد که در این کارها متخصص و ماهر هستند و می توانند کار های تشریفات را به نحوه احسنت انجام دهند و فشار را از روی خانواده های داماد و عروس بردارد.

1. در مرحله اول برای تشریفات مجالس عروسی که از طرف این موسسه ها انجام می شود یافتن سلیقه عروس و داماد و هماهنگ شدن با آن ها است.

2. در مرحله ی دوم که اصلی ترین مرحله ی تشریفات مجالس عروسی یعنی تهیه تالار و سالنی برای اجرای مراسم را داریم که با سلیقه ی عروس و داماد انتخاب می شود و همچنین توجه به تعداد مهمان ها می تواند در انتخاب تالار نقش مؤثری داشته باشد.

3. در مرحله سوم برای مهیا کردن یک مراسم با شکوه می تواند تهیه اتاق عقد، تزئین ماشین و ... باشد که این مورد هم نباید بدون توجه به سلیقه ی عروس و داماد انجام شود.

4. مرحله چهارم معرفی چند گروه موسیقی خوب و ماهر از طرف موسسه ها به عروس و داماد است که با نظر آن ها یک گروه را برای مجلس خود انتخاب می کنند.

5. مرحله پنج برای تهیه یک مجلس خوب، انتخاب یک گروه فیلمبرداری عالی است که بتواند این شب به یاد ماندنی را به خوبی ثبت کند چرا که این شب دیگر افراد تکرار نمی شود.

6. و در آخرین مرحله انتخاب محل هایی برای تهیه ماشین عروس، شیرینی و شام مجلس است که نظر نهایی عروس و داماد در این ها بسیار تاثیر دارد.

تشریفات عروسی در طی زمان های گذشته تغییر هایی داشته ولی هنوز هم چهارچوب قبلی خود را حفظ کرده است. گاهاً دیده یا شنیده اید که مراسم با شکوهی انجام می شود که صدای آن در تمام شهرها شنیده می شود و همچنین نوع دیگری از مجالس عروسی را دیده ایم که به سادگی هر چه تمام تر انجام می شود. نحوه مجلس عروسی بستگی دارد به توافق بین عروس و داماد که تعیین کنند چگونه آن را برگزار کنند و هر کسی با توجه به شرایط خود تصمیم می گیرد که مجلسی مجلل یا ساده داشته باشند. 

تشریفات مجالس در همه جای این کره ی خاکی وجود دارد اما هر شهر و کشوری در این زمینه چهارچوب ها و محدودیت هایی دارند که همه ی آن ها از گذشتگانشان به آن ها رسیده است ولی اندکی تغییر در ساختار این چارچوب ها و محدودیت ها دیده می شود. . تشریفات در کشور ایران در قدیم بسیار ساده بوده ولی در حال حاضر این تشریفات شامل حنابندان در شب قبل عروسی، مراسم عروسی و مراسم عروس کشان در شب عروسی و در آخر مراسم پاتختی که در روز بعد از عروس می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.