خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

خدمات مجالس الهه ناز

تشریفات عروسی ملل|خدمات مجالس,موسسه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی,تشریفات مجالس عروسی شمال تهران,تالار و باغ عروسی,عکاسی و فیلمبرداری,مراسم و سمینار

کیترینگ یا کترینگ چیست

کیترینگ Catering ) یا کترینگ به صنعت آماده‌سازی، طبخ غذا و نوشیدنی در یک محل و سرو آن در محلی دیگر گفته می‌شود. کترینگ انواع مختلفی دارد از جمله: کترینگ هواپیمایی،کترینگ قطار،کترینگ بیمارستانی و کترینگ هتلی و کترینگ عروسی از انواع کترینگ هستند. امروزه کیترینگ یکی از بخش های مهم خدمات مجالس است.

 ممکن است که این سوال در ذهن خواننده پیش آید چرا جهت معرفی کترینگ از واژه های صنعت آماده سازی و طبخ استفاده می شود؟ مگر در هتل، رستوران و یا مکان های مشابه چه عملیاتی انجام می شود که از این مراحل پذیرایی بعنوان صنعت نام برده می شود؟

 

اما پاسخ ما اینست: پس از رشد علم و تکنولوژِی که ظرف نیم قرن اخیر در جهان رخ داد و دنیا را در جهت تولید و ایجاد مشاغل مختلف دگرگون کرده و با توجه به طراحی و ساخت تجهیزات و دستگاههای جدید مختلف که سرعت تولید را در جهان چند برابر کرده است و از طرفی مهم بودن و حساسیت زمان در مراسم و تشریفات عروسی، نامزدی، جشن های تولد امروزی نگاه دقیق به نوع فعالیت بخش تشریفات و کترینگ در دنیا که در اصل وظیفه اش ایجاد آسایش و راحتی هر چه بیشتر برای میهمانان  بوده که سرعت تولید را در جهان چندین برابر کرده و با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات جدید جهت بالا بردن بهره وری و ایجاد و ارائه خدمات بهینه و ارائه خدمات خوب با تجهیزات مناسب،از این رشته به نام صنعت نام برده می شود.

 

به زبان ساده تر میتوان چنین بیان نمود:به دلیل استفاده از تکنولوژیهای صنعتی روز جهت ارائه خدمات رفاهی بهتر به میهمانان کلمه صنعت در کنار نام این دو رشته خدمات رفاهی قرار گرفت و به همین دلیل از آنها به عنوان صنعت کترینگ نام برده میشود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.